konsept

Tüm konsepti siktir et!

Kadın benim ulan!

Ağzına sikiştiğim mühendisler;

Doğru düzgün bir köprü kuramadılar aramıza.

Şu ferforje tırnaklarımla gırtlağından açıp seni,

Kalbini dudaklarıma dayamak istiyorum.

Benim için aşk bu ulan , bu!

O yüzden şu 15 milyonluk kasabada bir tek piç kurusu duramadı karşımda.

Dingaloo kalp dingaloo...

İçimde birşeyler var ; keskin.

Gırtlağını istiyorum.

Kalbini istiyorum.

Dingaloo...

Felaketler silsilesi ardımda,

Dilimde seni paramparça edecek sözcükler var,

Kulakların kanayacak.

Dingaloo kalp dingaloo..

Regl kadınların kokusunu alıyorum bu şehirde.

Ama kediler kanayamaz ; kısırdır hepsi.

Çürük kan kokusu beni tiksindiriyor.

Ben senin taze kanını istiyorum sevgilim.

Kalbini istiyorum!

Sen ufak tefek kadınların gösterişsiz bacaklarını inceliyorsun ;

Tümden düzgün bacaklarını.

Ben kendi bacaklarımı açıyorum sana ;

Gir içine,

Gir sıcağın diye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder