Yağmur


Ve ondan sonra
Sadece  yağmur yağdı.
Ne birileri dışarı çıktı ne birileri içeri girdi.
Bir süpürge, avluda bir duvara dayalı durmaya devam etti.
Eşyalar biraz geri çekildi.

Ben kapımda durdum,
Avlunun kavrulmuş duvarları çılgın yağmura kollarını uzatırken
Bitkilerin rahat bir nefes alışlarını dinledim.
Yağmur daha da hızlandı,
Eşyalar biraz daha geri çekildi.

Şimşekler mor bir gök boyuyordu yukarda
Ve yapraklarda cam kırıkları ışıldıyordu
Olasılık vermemiştim
Ama yağmur daha da hızlandı
Ve süpürge durmaya devam etti
Ama  o sırada ben içeri çekildim.

Bitkiler rahat bir nefes aldı.
Gök ve hava,
Yanmış duvarlar ve kavrulmuş içim
Islak esintilerle rahat bir nefes aldı.
Ve o duvarlara asılmış bomboş kuş kafeslerinde
Kulak kabartırsam
Özgür kuşların cıvıltıları vardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder