sihirli bir sabah.


Geçtiğimiz gece,
Hava çok durgundu.
Hep aynı renkleri dinledim,
Uyuyordunuz içerde.
Renkler ölüyordu yaşamadığınızda,
Gözlerim yanıyordu ışıklarıyla.

Keskin bir bıçak, bir elma, su dolu bir çaydanlık
Ve soğuk şişeyle bir yıldız oluşturdum.
Bu da gerekti.
Sabahın erkeni, sessizliğiydi,
Tüm büyüyü koydum ortaya.

Sessizliğin;
Uykun,
günündü.

Toplu yolculuklar yaptım bulutlara,
Topluca sustum
Gaz çıkartan termosumla.
Kırmızılar giymiş bir kadını davet ettim bankıma.

Burunda tertemiz bir sabahtı.

Kadın havaların bozacağından bahsetti
Oysa ki tertemiz bir sabahtı.
Çöpçüler geçti, aletler çalışmadan kadın kalktı.
Çözülmezlere giremedim,
Kaşar marketlerden çözdüm suyu.

Sesin uyku tütüyordu uykunda
Sesin soluğun tamdı ama
Sözlerin şuursuz, mantığın tutuktu.

-kalbim kırıldı.

Döndüm yeşilliğime ve kapattım battaniyeleri uyudum.
Çiçekler soluyordu.

Herkesten gitmek hiç bu kadar çağırmamıştı uzun zamandır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder