ah!

ah ölü zımba,
nasıl kederlere basmıştı gözlerimiz
nasıl unutmuştuk sevmeyi
nasıl değişmişti sevişmelerimiz
hatırlar mısın?

ah ulu zımba,
ciğerlerimiz korkusuz siperler
döl yollarımız itaatsiz birer kara delikti.

zarlar 7’den başlıyor artık
ölümler birer hakaret
şimdi hangi yolda birer bira atsak
sokaklarda zafer işareti yapan çocuklar vuruluyor.

eskiden köyler yakarlardı
tavuğuyla oğlağıyla,
şimdi sek bebe kanı akıyor sokaklarda.
içim yanıyor.
kimseye diyemiyorum
kahroluyorum.

et üstüne et dolu doğu
et üstüne et kuruyor batıda
et üstü et kokuyor dünya.

silah üstü silah her para
bebe kanından mürekkep kalemler
iki göğsümü versem,
iki göğsünü verse tüm kadınlar
yetmez inadına,
kahrolsun inadına.

içimden annemi söküyorlar
içimden doğmamış bebekleri
içimden toprakları söküyorlar kökleriyle;
daha içine girmediğim toprakları.

zarlar 7’den başlıyor.
kimseye tek söz etmiyorum.
içim, yanan ormanlar.

çocuklar diriydi, diri diri öldü.
yaşarken sustuk biz,
tek sesimiz çıkmadı.

ah ulu zımba,
nasıl suçlayamam şimdi seni,
bu ahlar benim ahım,
kanları ellerimizde kurudu.

1 yorum:

  1. Ah'ı aşk zannederim
    Kuru üzüm köyde çok yerdim
    Üniformalar rap rap rap kıta dur
    Girilirdi evlere, destur

    Bir ninem vardı
    Güneşe tapardı
    Atlardı enkazın üstünden
    Rap rapın bıraktığı.

    Sırtında ben dilinde ağıt
    Güneş doğmak üzere
    Başlıyor dua
    "ya hak, ben bir şey istemem, düşmüşü kaldır!"



    YanıtlaSil